Lutz, Joyce

Manager Operations

De focus van Joyce als Manager Operations ligt op het aansturen en optimaliseren van interne (administratieve) processen en procedures, met als doel ervoor te zorgen dat alles zo soepel mogelijk verloopt. Zij is verantwoordelijk voor het signaleren van knelpunten en het bedenken en implementeren van efficiëntiemaatregelen. Daarnaast is zij betrokken bij verschillende projecten die verband houden met de integratie in TELUS Health. Samen met Talitha is Joyce verantwoordelijk voor het Service Center team.

Joyce werkt sinds eind 2012 voor Ascender, eerst als office manager en sinds 2022 als manager operations. Joyce’ focus ligt op het aansturen en optimaliseren van interne IT- en administratieve processen en procedures, met als doel tevreden klanten en tevreden medewerkers. Door het signaleren van knelpunten, het bedenken en implementeren van efficiëntiemaatregelen, en het leiden van veranderingsprocessen, zorgt zij ervoor dat alles steeds soepel(er) verloopt. Daarnaast is Joyce als manager van het service center, customer care en het callcenter verantwoordelijk voor een optimale capaciteitsbezetting, continue verbetercultuur en coaching van de teams om een nóg betere dienstverlening te geven. Tot slot denkt zij als lid van het MT mee over Ascender’s klantgerichte ontwikkelingen en oplossingen voor organisatie brede uitdagingen.

Terug